Browsing "Licenciatura en Lenguas extranjeras" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 7 to 26 of 75 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2021-01-19Los efectos positivos de la implementación de Storytelling en las clases de ILESierra-Montoya, Daniela; Salazar-Quintero, Deicy Natalia; Giraldo-Quintero, Lina María; Sepúlveda-Pérez, Maria Fernanda; Jurado-Alzate, Vanessa; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-20English classes as a tool to generate critical thinkingMurillo-Egurrola, Juan David; Martinez-Zuluaga, Santiago Andrés; Gil-Montoya, Santiago; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-10English clubs influence on students’ confidence to participate orally in their english CoursesBedoya-Bedoya, Oscar Andrés; Henao-Sánchez, Lina Marcela; Montoya-Gómez, Paulina; Álvarez-Gómez, Kelly Tatiana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-13English curriculum for the clei program under the ser projectGarcía-López, Eliana María; Soto-Jaramillo, Yeidi Vanessa; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2018-07-23English teachers in public high school in el retiro: a reflection regarding their professional profilesLedesma, Avelino; Soto-Gómez, Julio Enrique
2021-01-19La enseñanza del idioma inglés como posibilidad de construir interculturalidadLedesma-García, Avelino; Pérez-Rivera, Jorge Leonardo; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-03-30Exploring Intermediate and Advanced Pre-service English Teachers' Beliefs about Pronunciation at Two BA in Foreign Languages Programs in the Eastern Antioquia.Gómez-Benavides, Carlos Mario; Cuesta-García, Isabela; Salazar-Duque, Carolina; Sosa-Castro, Valeria; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-12-12Factors influencing high school students' participation in an efl remote learning methodologyBedoya-Bedoya, Oscar Andrés; Moncada-Botero, Diana; Henao-Gómez, María Alejandra; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-02-14Factors that affect learner’s confidence in the oral production of english of first semester students of the B.A in foreign language at the Universidad Católica de OrienteBedoya-Bedoya, Oscar Andres; Soto-Hoyos, Andrea; Gómez-Alvarez, Valentina; Quintero-Cardona, Carolina; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-18¿How the psychosocial accompaniment from the program self connection, contributes to the integral formation of the teachers of degree of foreign languages in the catholic university of east?Jurado, Duber Fanny; Jurado-Montoya, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Learning a Foreign Language Through a Real Context Material in a Private School in RionegroLedesma-García, Avelino; Vega-Echavarría, Karen; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-09-29Learning discourse of EFL of the fifth grade students of C.E.R La Palmera in la UniónGarcía, Carlos Andrés; Ospina-Ocampo, Luz Danelcy; Sánchez-Aguirre, Elizabeth; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2021-02-01L´ouvrage pédagogique d´émile durkheim comme synthese de la tradition pedagogique francaiseRunge-Peña, Andrés Klaus; Fernández-González, Eliana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-07-14Metacognitive strategies used by foreign language program students in the english learning process as a foreign languageMarín-Gómez, Jacqueline; Agudelo-Gallo, Yeferson Esteban; Puerta-Espinosa, Maiby Natacha; Londoño-Amariles, Jesus Armando; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Methodological learning strategies that were effective in their implementation at efl diploma at UCOGómez, Juan Carlos; Herrera-Rendón, Catherine; Quintero-Sepúlveda, Ledis Marcela; Zapata-Meneses, Valvanera; López-Durango, Sergio Andrés; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-06-25Pedagogical tact in an ESL class at a private school from Rionegro, AntioquiaSierra-Montoya, Daniela; Calle-Arango, Natalia; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-06-18Perspectives towards oral corrective feedback of students from a ba in foreign language teachingJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Espinosa-Zuluaga, Andrés Felipe; Ortiz-García, Duván Arley; Arboleda-Soto, Juan Pablo; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2019-06-25Podcasting to refine spoken production in students pursuing a b1 english level at a language center of a private University in the eastern AntioquiaCeballos-García, John Fredy; Quintero-Arbeláez, Juliana; Gaviria-Gallega, Felipe; Giraldo-Jaramillo, Angie Meliza; Ceballos-García, John Fredy; Quintero-Arbeláez, Juliana; Giraldo-Jaramillo, Angie Meliza; Gaviria-Gallego, Felipe; Gómez-Benavides, Carlos Mario
2019-08-09Practicum experiences in a foreign language teaching program in el oriente antioqueño during 2016-2018: voices from insidiéMarín-Gómez, Jacqueline; Mesa-Castaño, Sergio; Castaño-García, Melissa; Giraldo-Duque, Yesica Yonare; Giraldo-Henao, Julieth Viviana
2021-01-19Pre -service and in-service english teachers in rural context: roles, challenges and, learningsMarín-Gomez, Jacqueline; Suaza-Flórez, Ricardo; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación