Browsing "Licenciatura en Lenguas extranjeras" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2 to 21 of 75 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2021-01-18Characterizing classroom Assessment practices of english teachers at a foreign language teaching programJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Palacio-Zuluaga, Ana María; Gómez-Puerta, Mateo; Zuluaga-Moreno, Carolina; Taborda-Ceballos, Maria Camila; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2019-02-08Communicative Oriented activities from Project work approach that favor english learning Processes in third graders at rural schoolMarín-Gomez, Jacqueline; Castaño-Noreña, Angie-Nataly; Morales-Rodriguez, Yudy-Vanessa
2020-11-15Conceptions that graduate students of a degree in foreign languages have about interculturality after living an experience in a summer campMarín-Gómez, Jacqueline; Cuartas-Castañeda, María Valentina; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-28Design of a content unit based on ICC to promote students' cultural identity at a CLEIRobles-Ortiz, Nathalia Andrea; Bedoya-Castrillón, Laura Cristina; Marín-Uribe, Isabella; Pérez-Bernal, Daniel Alberto; Puerta-Duque, Luisa Fernanda; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2022-02-10Discovering the effects of the implementation of the critical literacy practices in an efl classroom at a public institution in el Carmen de ViboralRobles-Ortiz, Nathalia; Ospina-Tobon, Cristian Andres; Garcia-Vargas, Manuela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Los efectos positivos de la implementación de Storytelling en las clases de ILESierra-Montoya, Daniela; Salazar-Quintero, Deicy Natalia; Giraldo-Quintero, Lina María; Sepúlveda-Pérez, Maria Fernanda; Jurado-Alzate, Vanessa; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-20English classes as a tool to generate critical thinkingMurillo-Egurrola, Juan David; Martinez-Zuluaga, Santiago Andrés; Gil-Montoya, Santiago; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-10English clubs influence on students’ confidence to participate orally in their english CoursesBedoya-Bedoya, Oscar Andrés; Henao-Sánchez, Lina Marcela; Montoya-Gómez, Paulina; Álvarez-Gómez, Kelly Tatiana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-13English curriculum for the clei program under the ser projectGarcía-López, Eliana María; Soto-Jaramillo, Yeidi Vanessa; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2018-07-23English teachers in public high school in el retiro: a reflection regarding their professional profilesLedesma, Avelino; Soto-Gómez, Julio Enrique
2021-01-19La enseñanza del idioma inglés como posibilidad de construir interculturalidadLedesma-García, Avelino; Pérez-Rivera, Jorge Leonardo; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-03-30Exploring Intermediate and Advanced Pre-service English Teachers' Beliefs about Pronunciation at Two BA in Foreign Languages Programs in the Eastern Antioquia.Gómez-Benavides, Carlos Mario; Cuesta-García, Isabela; Salazar-Duque, Carolina; Sosa-Castro, Valeria; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-12-12Factors influencing high school students' participation in an efl remote learning methodologyBedoya-Bedoya, Oscar Andrés; Moncada-Botero, Diana; Henao-Gómez, María Alejandra; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-02-14Factors that affect learner’s confidence in the oral production of english of first semester students of the B.A in foreign language at the Universidad Católica de OrienteBedoya-Bedoya, Oscar Andres; Soto-Hoyos, Andrea; Gómez-Alvarez, Valentina; Quintero-Cardona, Carolina; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-18¿How the psychosocial accompaniment from the program self connection, contributes to the integral formation of the teachers of degree of foreign languages in the catholic university of east?Jurado, Duber Fanny; Jurado-Montoya, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Learning a Foreign Language Through a Real Context Material in a Private School in RionegroLedesma-García, Avelino; Vega-Echavarría, Karen; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-09-29Learning discourse of EFL of the fifth grade students of C.E.R La Palmera in la UniónGarcía, Carlos Andrés; Ospina-Ocampo, Luz Danelcy; Sánchez-Aguirre, Elizabeth; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2021-02-01L´ouvrage pédagogique d´émile durkheim comme synthese de la tradition pedagogique francaiseRunge-Peña, Andrés Klaus; Fernández-González, Eliana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-07-14Metacognitive strategies used by foreign language program students in the english learning process as a foreign languageMarín-Gómez, Jacqueline; Agudelo-Gallo, Yeferson Esteban; Puerta-Espinosa, Maiby Natacha; Londoño-Amariles, Jesus Armando; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Methodological learning strategies that were effective in their implementation at efl diploma at UCOGómez, Juan Carlos; Herrera-Rendón, Catherine; Quintero-Sepúlveda, Ledis Marcela; Zapata-Meneses, Valvanera; López-Durango, Sergio Andrés; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación