Browsing "Licenciatura en Lenguas extranjeras" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 75  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-02-05Analyse des cas d'interférence de l'anglais l2 dans les exercices de production orale dans le processus d'apprentissage du français l3 chez les étudiants de la Licence en Enseignement de Langues Étrangères de l’Universidad católica de orienteJaramillo-Giraldo, Daniel Felipe; Olarte-Fernández, Laura Alejandra; Valencia-Guzmán, Juan Camilo; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-18Characterizing classroom Assessment practices of english teachers at a foreign language teaching programJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Palacio-Zuluaga, Ana María; Gómez-Puerta, Mateo; Zuluaga-Moreno, Carolina; Taborda-Ceballos, Maria Camila; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2019-02-08Communicative Oriented activities from Project work approach that favor english learning Processes in third graders at rural schoolMarín-Gomez, Jacqueline; Castaño-Noreña, Angie-Nataly; Morales-Rodriguez, Yudy-Vanessa
2020-11-15Conceptions that graduate students of a degree in foreign languages have about interculturality after living an experience in a summer campMarín-Gómez, Jacqueline; Cuartas-Castañeda, María Valentina; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-28Design of a content unit based on ICC to promote students' cultural identity at a CLEIRobles-Ortiz, Nathalia Andrea; Bedoya-Castrillón, Laura Cristina; Marín-Uribe, Isabella; Pérez-Bernal, Daniel Alberto; Puerta-Duque, Luisa Fernanda; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2022-02-10Discovering the effects of the implementation of the critical literacy practices in an efl classroom at a public institution in el Carmen de ViboralRobles-Ortiz, Nathalia; Ospina-Tobon, Cristian Andres; Garcia-Vargas, Manuela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Los efectos positivos de la implementación de Storytelling en las clases de ILESierra-Montoya, Daniela; Salazar-Quintero, Deicy Natalia; Giraldo-Quintero, Lina María; Sepúlveda-Pérez, Maria Fernanda; Jurado-Alzate, Vanessa; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-20English classes as a tool to generate critical thinkingMurillo-Egurrola, Juan David; Martinez-Zuluaga, Santiago Andrés; Gil-Montoya, Santiago; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-10English clubs influence on students’ confidence to participate orally in their english CoursesBedoya-Bedoya, Oscar Andrés; Henao-Sánchez, Lina Marcela; Montoya-Gómez, Paulina; Álvarez-Gómez, Kelly Tatiana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-13English curriculum for the clei program under the ser projectGarcía-López, Eliana María; Soto-Jaramillo, Yeidi Vanessa; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2018-07-23English teachers in public high school in el retiro: a reflection regarding their professional profilesLedesma, Avelino; Soto-Gómez, Julio Enrique
2021-01-19La enseñanza del idioma inglés como posibilidad de construir interculturalidadLedesma-García, Avelino; Pérez-Rivera, Jorge Leonardo; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-03-30Exploring Intermediate and Advanced Pre-service English Teachers' Beliefs about Pronunciation at Two BA in Foreign Languages Programs in the Eastern Antioquia.Gómez-Benavides, Carlos Mario; Cuesta-García, Isabela; Salazar-Duque, Carolina; Sosa-Castro, Valeria; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-12-12Factors influencing high school students' participation in an efl remote learning methodologyBedoya-Bedoya, Oscar Andrés; Moncada-Botero, Diana; Henao-Gómez, María Alejandra; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-02-14Factors that affect learner’s confidence in the oral production of english of first semester students of the B.A in foreign language at the Universidad Católica de OrienteBedoya-Bedoya, Oscar Andres; Soto-Hoyos, Andrea; Gómez-Alvarez, Valentina; Quintero-Cardona, Carolina; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-18¿How the psychosocial accompaniment from the program self connection, contributes to the integral formation of the teachers of degree of foreign languages in the catholic university of east?Jurado, Duber Fanny; Jurado-Montoya, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Learning a Foreign Language Through a Real Context Material in a Private School in RionegroLedesma-García, Avelino; Vega-Echavarría, Karen; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-09-29Learning discourse of EFL of the fifth grade students of C.E.R La Palmera in la UniónGarcía, Carlos Andrés; Ospina-Ocampo, Luz Danelcy; Sánchez-Aguirre, Elizabeth; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2021-02-01L´ouvrage pédagogique d´émile durkheim comme synthese de la tradition pedagogique francaiseRunge-Peña, Andrés Klaus; Fernández-González, Eliana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-07-14Metacognitive strategies used by foreign language program students in the english learning process as a foreign languageMarín-Gómez, Jacqueline; Agudelo-Gallo, Yeferson Esteban; Puerta-Espinosa, Maiby Natacha; Londoño-Amariles, Jesus Armando; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación