Browsing "Licenciatura en Lenguas extranjeras" by Issue Date

Jump to a point in the index:
Showing results 21 to 40 of 75 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-09-24The importance of teachers and high school students’ interaction in the English classroom to enhance EFL learning in a public school in the municipality of El PeñolBedoya-Bedoya, Andrés; Acevedo-Martínez, Daniel Alejandro; Acevedo-Martínez, Diego Nicolás; Ruiz-Zapata, María Camila; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-09-25Pre-Service English Teachers’ Experiences In Rural ContextsLedesma-García, Avelino; Orozco-Soto, Lina Marcela; García-Sánchez, Andrea Nataly; Gómez-Ramírez, Luisa Fernanda; Betancur-Álzate, Natalia María; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-09-25Youtube As A Tool To Enhance The Autonomous English Learning In Third Semester Students In A B.A In Foreign Languages In A Private Institution In Rionegro, AntioquiaGómez, Juan Carlos; Restrepo-Castaño, Juan Guillermo; García-Duque, Alejandra Isabe; Torres-Pineda, Ana María; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-09-28Subtitled Anime Videos For The Recognition And Internalization Of English Vocabulary In A Group Of Teenagers From An English Program In RionegroBedoya-Bedoya, Oscar Andrés; Gómez-Ramírez, Julián Estiven; Marulanda-Morales, Jhonatan; Oyola-Yara, Anggie Carolina; Castaño-Gallego, Nury Bibiana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-09-28The Effect Of The Implementation Of Silent Viewing Technique As A Visual Aid To Foster Oral Production In The English Class To Tenth Graders In A Public Urban SchoolGoméz-Benavides, Carlos Mario; Londoño-Tobón, María Paula; Arboleda-Martínez, David Santiago; Álvarez-Salazar, Yulieth Camila; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-09-28Reflecting Interculturality in EFL Classes in a School in the Municipality of RionegroGarcía-Builes, Carlos Andrés; Giraldo-Otálvaro, Juan David; Orozco-Marín, Maria Antonia; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-09-28The Use Of Portfolio In Language Courses: Experiences From The StudentsJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Villegas-Quiceno, Carlos Andrés; Sepúlveda-Guarín, Daniel; Ríos-Hincapié, John David; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-09-28Teacher And Pre-Service Teacher’s Conceptions About The Current Language Policy According To Their Experience Teaching English As A Foreign Language In A Rural School Of Rionegro - AntioquiaGarcía-Builes, Carlos Andrés; Isaza-Jaramillo, Daniela; Ocampo-Osorio, Esteban; Palomino-Naranjo, Nicolás; Vásquez-Hoyos, Deicy Paola; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-09-28Suggestopedia Principles In Efl Classes With Very Young LearnersJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Mesa-Gaviria, Santiago; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-09-29Seventh Grade Students´ Perceptions About English Teaching Strategies In Oral ProductionGarcía-Builes, Carlos Andrés; Carvajal-Cardona, Carolina; Osorio-Urrea, Yeymy Andrea; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-09-29Speaking In A University Efl Classroom: Factors Affecting Preservice Teachers’ Oral ParticipationMurillo, Juan David; Ruiz-Pardo, Oscar Felipe; Arias-Henao, Jorge Iván; Ocampo, José Daniel; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-09-29Pre-Service And In-Service Teachers’ Experiences Teaching English To Children With Special Educational Needs In Rural ContextMarín-Gómez, Jacqueline; Jiménez-Gómez, Yurany Andrea; Montoya-Villegas, Erika-Alejandra; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-09-29Learning discourse of EFL of the fifth grade students of C.E.R La Palmera in la UniónGarcía, Carlos Andrés; Ospina-Ocampo, Luz Danelcy; Sánchez-Aguirre, Elizabeth; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-11-06Systematization of experiences - understanding the iccp experience in summer campsMonsalve-Marin, Albeiro; Gómez-Ramirez, Yony; Castaño-Arbelaez, Juan Esteban; Gil-Henao, Andres Felipe; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-11-15Conceptions that graduate students of a degree in foreign languages have about interculturality after living an experience in a summer campMarín-Gómez, Jacqueline; Cuartas-Castañeda, María Valentina; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-11-28Strengthening the knowledge of local history, traditions and customs in an EFL classroom in El Carmen de ViboralJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Grisales-Echeverri, Laura; Morales-Colorado, Emanuel; Ospina-Salazar, Juan Esteban; Palacio-Sánchez, Juliana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-12-12Pre-service efl teachers’ emotions and practicum developmentJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Echeverri-Ocampo, Laura; González-Berrio, Valentina; Orozco-Loaiza, Andrea; Sepúlveda-Restrepo, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-12-12Factors influencing high school students' participation in an efl remote learning methodologyBedoya-Bedoya, Oscar Andrés; Moncada-Botero, Diana; Henao-Gómez, María Alejandra; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2021-01-18Characterizing classroom Assessment practices of english teachers at a foreign language teaching programJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Palacio-Zuluaga, Ana María; Gómez-Puerta, Mateo; Zuluaga-Moreno, Carolina; Taborda-Ceballos, Maria Camila; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-18The use of metacognitive strategies that foster reading comprehension skills in a 10th grade Efl classroom in a public institution in Rionegro, AntioquiaGómez, Juan Carlos; Giraldo-Cardona, Pablo León; Chica-Chica, Yuber Santiago; Hernández-Gómez, Oscar Darío; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación