Buscar "Licenciatura en Lenguas extranjeras" por Título

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 42 a 61 de 75 < Anterior   Siguiente >
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2020-09-29Seventh Grade Students´ Perceptions About English Teaching Strategies In Oral ProductionGarcía-Builes, Carlos Andrés; Carvajal-Cardona, Carolina; Osorio-Urrea, Yeymy Andrea; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2019-08-06Skimming and scanning to facilitate high school students’ english reading comprehensionBedoya-Bedoya, Oscar Andres; Duque-Valencia, Alison Elibeth; Henao-Cardona, Valeria; Ramirez-Rios, Liliana; Vega-Ruz, Kellys Johanna; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la educación
2020-09-29Speaking In A University Efl Classroom: Factors Affecting Preservice Teachers’ Oral ParticipationMurillo, Juan David; Ruiz-Pardo, Oscar Felipe; Arias-Henao, Jorge Iván; Ocampo, José Daniel; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2021-06-16Strategies to improve 6th graders' listening comprehension in remote learning at a public institution in MarinillaSierra-Montoya, Daniela; Hoyos-Colorado, Lizeth Carolina; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2019-08-07Strengthening students’ cultural identity through the inclusion of cultural manifestations in english classes at institucion educativa rural chaparralMarín-Gómez, Jacqueline; Arias-Jiménez, Sary Estefanía; Ciro-Montes, Yisela Patricia; Español-Cardona, Valeria; García-Silva, María Fernanda
2020-11-28Strengthening the knowledge of local history, traditions and customs in an EFL classroom in El Carmen de ViboralJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Grisales-Echeverri, Laura; Morales-Colorado, Emanuel; Ospina-Salazar, Juan Esteban; Palacio-Sánchez, Juliana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-22Students’ challenges in english spoken communication on the ba in foreign languages teachingMurillo-Egurrola, Juan David; Castaño-Castrillón, Luisa Fernanda; Marín-Arango, Carlos Alberto; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-02-13Students’ perceptions about gamified classes in a ninth-grade at institución educativa escuela normal superior de MaríaRobles-Ortíz, Nathalia Andrea; Llano-Tobón, Milena Alejandra; Zuluaga-Salazar, Jhonny Smith; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-09-28Subtitled Anime Videos For The Recognition And Internalization Of English Vocabulary In A Group Of Teenagers From An English Program In RionegroBedoya-Bedoya, Oscar Andrés; Gómez-Ramírez, Julián Estiven; Marulanda-Morales, Jhonatan; Oyola-Yara, Anggie Carolina; Castaño-Gallego, Nury Bibiana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-09-28Suggestopedia Principles In Efl Classes With Very Young LearnersJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Mesa-Gaviria, Santiago; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-11-06Systematization of experiences - understanding the iccp experience in summer campsMonsalve-Marin, Albeiro; Gómez-Ramirez, Yony; Castaño-Arbelaez, Juan Esteban; Gil-Henao, Andres Felipe; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-09-28Teacher And Pre-Service Teacher’s Conceptions About The Current Language Policy According To Their Experience Teaching English As A Foreign Language In A Rural School Of Rionegro - AntioquiaGarcía-Builes, Carlos Andrés; Isaza-Jaramillo, Daniela; Ocampo-Osorio, Esteban; Palomino-Naranjo, Nicolás; Vásquez-Hoyos, Deicy Paola; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2019-08-09Teachers´ discourses towards elt textbook in the Efl classroom in a public school in la unión, AntioquiaMarín-Gómez, Jaqueline; Bejarano Marín, Ana María; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la educación
2021-06-13Teaching english pronunciation: insights from teachers' beliefs and techniquesGómez-Benavidez, Carlos Mario; Zapata-Echeverry, Sebastián; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-13Teaching english under a flexible educational model: the case of el servicio educativo rural (ser) in el oriente antioqueñoMarín-Gómez, Jacqueline; Bedoya-Suárez, Stiven Yesid; Morales-Arbeláez, Dahiana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Teaching practices influencing the emotions in an efl classroomMarín-Gómez, Jacqueline; Arias-Patiño, Natalia; Otálvaro-Yepes, Jeniffer; Zuluaga-García, Katherin Yuliet; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-09-28The Effect Of The Implementation Of Silent Viewing Technique As A Visual Aid To Foster Oral Production In The English Class To Tenth Graders In A Public Urban SchoolGoméz-Benavides, Carlos Mario; Londoño-Tobón, María Paula; Arboleda-Martínez, David Santiago; Álvarez-Salazar, Yulieth Camila; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2021-01-20The elements that the teacher aligns in the adaptation and implementation of the suggested english curriculum of transition to fifth grade in an official school of the rural context in el Carmen de ViboralGarcía-Builes, Carlos Andrés; Gómez-Duque, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19The implementation of tbl approach to foster efl 5th graders’ oral production at a public school in la Unión, AntioquiaSierra-Montoya, Daniela; Arias-Patiño, Natalia; López-Mesa, Diego Fernando; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-07-31The importance of cultural recognition in EFL classrooms in a public secondary school of a municipality in oriente antioqueño to build intercultural competenceLedesma-García, Avelino; Zuluaga-Pulgarín, Vanessa; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación