Buscar


Filtros actuales:

Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:

Usa los filtros para afinar la busqueda.


Resultados 1-10 de 14.
Resultados por ítem:
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2021-01-19The implementation of tbl approach to foster efl 5th graders’ oral production at a public school in la Unión, AntioquiaSierra-Montoya, Daniela; Arias-Patiño, Natalia; López-Mesa, Diego Fernando; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-09-29Seventh Grade Students´ Perceptions About English Teaching Strategies In Oral ProductionGarcía-Builes, Carlos Andrés; Carvajal-Cardona, Carolina; Osorio-Urrea, Yeymy Andrea; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2021-01-19Reflection article of the acculturation and linguistic awareness process of a foreign studentMurillo-Egurrola, Juan David; Galvis-Escobar, Luisa María; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-20The elements that the teacher aligns in the adaptation and implementation of the suggested english curriculum of transition to fifth grade in an official school of the rural context in el Carmen de ViboralGarcía-Builes, Carlos Andrés; Gómez-Duque, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-12-12Pre-service efl teachers’ emotions and practicum developmentJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Echeverri-Ocampo, Laura; González-Berrio, Valentina; Orozco-Loaiza, Andrea; Sepúlveda-Restrepo, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-09-29Speaking In A University Efl Classroom: Factors Affecting Preservice Teachers’ Oral ParticipationMurillo, Juan David; Ruiz-Pardo, Oscar Felipe; Arias-Henao, Jorge Iván; Ocampo, José Daniel; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2021-01-19Los efectos positivos de la implementación de Storytelling en las clases de ILESierra-Montoya, Daniela; Salazar-Quintero, Deicy Natalia; Giraldo-Quintero, Lina María; Sepúlveda-Pérez, Maria Fernanda; Jurado-Alzate, Vanessa; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-18The use of metacognitive strategies that foster reading comprehension skills in a 10th grade Efl classroom in a public institution in Rionegro, AntioquiaGómez, Juan Carlos; Giraldo-Cardona, Pablo León; Chica-Chica, Yuber Santiago; Hernández-Gómez, Oscar Darío; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-09-29Learning discourse of EFL of the fifth grade students of C.E.R La Palmera in la UniónGarcía, Carlos Andrés; Ospina-Ocampo, Luz Danelcy; Sánchez-Aguirre, Elizabeth; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-02-03Pre-service english teachers’ activities to foster critical thinking in students of elt classesMonsalve-Marin, Albeiro; Ciro-Martinez, Javier Santiago; Gómez-Gonzalez, Duván Adolfo; Guarin-Marin, Susana Maria; Santana-Acevedo, Luz Eliana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación