Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.005 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021-01-20The elements that the teacher aligns in the adaptation and implementation of the suggested english curriculum of transition to fifth grade in an official school of the rural context in el Carmen de ViboralGarcía-Builes, Carlos Andrés; Gómez-Duque, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Los efectos positivos de la implementación de Storytelling en las clases de ILESierra-Montoya, Daniela; Salazar-Quintero, Deicy Natalia; Giraldo-Quintero, Lina María; Sepúlveda-Pérez, Maria Fernanda; Jurado-Alzate, Vanessa; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-20Pre-service teachers’ experiences using visual and audiovisual materials in efl classroomsMarín-Gómez, Jacqueline; Yusti-Peña, Daniela; Acosta-Ayala, Maria Camila; Ceballos-Peña, Angie Ibana; López-Arbeláez, Catherine; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Pre -service and in-service english teachers in rural context: roles, challenges and, learningsMarín-Gomez, Jacqueline; Suaza-Flórez, Ricardo; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19La enseñanza del idioma inglés como posibilidad de construir interculturalidadLedesma-García, Avelino; Pérez-Rivera, Jorge Leonardo; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-05Promoting critical interculturality in an english classroom with students from 6th grade at a public institutionRobles-Ortiz, Nathalia Andrea; Castilla-Navarro, Ángel David; Marín-Estrada, Valentina; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación