Buscar


Filtros actuales:


Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:

Usa los filtros para afinar la busqueda.


Resultados 1-5 de 5.
  • Anterior
  • 1
  • Siguiente
Resultados por ítem:
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2020-09-29Learning discourse of EFL of the fifth grade students of C.E.R La Palmera in la UniónGarcía, Carlos Andrés; Ospina-Ocampo, Luz Danelcy; Sánchez-Aguirre, Elizabeth; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-12-12Factors influencing high school students' participation in an efl remote learning methodologyBedoya-Bedoya, Oscar Andrés; Moncada-Botero, Diana; Henao-Gómez, María Alejandra; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2021-02-13Students’ perceptions about gamified classes in a ninth-grade at institución educativa escuela normal superior de MaríaRobles-Ortíz, Nathalia Andrea; Llano-Tobón, Milena Alejandra; Zuluaga-Salazar, Jhonny Smith; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-02-14Factors that affect learner’s confidence in the oral production of english of first semester students of the B.A in foreign language at the Universidad Católica de OrienteBedoya-Bedoya, Oscar Andres; Soto-Hoyos, Andrea; Gómez-Alvarez, Valentina; Quintero-Cardona, Carolina; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-09-28Teacher And Pre-Service Teacher’s Conceptions About The Current Language Policy According To Their Experience Teaching English As A Foreign Language In A Rural School Of Rionegro - AntioquiaGarcía-Builes, Carlos Andrés; Isaza-Jaramillo, Daniela; Ocampo-Osorio, Esteban; Palomino-Naranjo, Nicolás; Vásquez-Hoyos, Deicy Paola; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación