Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.005 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-09-29Seventh Grade Students´ Perceptions About English Teaching Strategies In Oral ProductionGarcía-Builes, Carlos Andrés; Carvajal-Cardona, Carolina; Osorio-Urrea, Yeymy Andrea; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2021-01-19Reflection article of the acculturation and linguistic awareness process of a foreign studentMurillo-Egurrola, Juan David; Galvis-Escobar, Luisa María; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-20The elements that the teacher aligns in the adaptation and implementation of the suggested english curriculum of transition to fifth grade in an official school of the rural context in el Carmen de ViboralGarcía-Builes, Carlos Andrés; Gómez-Duque, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-18The use of metacognitive strategies that foster reading comprehension skills in a 10th grade Efl classroom in a public institution in Rionegro, AntioquiaGómez, Juan Carlos; Giraldo-Cardona, Pablo León; Chica-Chica, Yuber Santiago; Hernández-Gómez, Oscar Darío; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19The process of recognition of other cultures through the use of music in english from different countries in an efl classLedesma-García, Avelino; Sánchez-Giraldo, Vanessa Andrea; López-Buitrago, Yenny Paola
2021-01-19La enseñanza del idioma inglés como posibilidad de construir interculturalidadLedesma-García, Avelino; Pérez-Rivera, Jorge Leonardo; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-11-28Strengthening the knowledge of local history, traditions and customs in an EFL classroom in El Carmen de ViboralJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Grisales-Echeverri, Laura; Morales-Colorado, Emanuel; Ospina-Salazar, Juan Esteban; Palacio-Sánchez, Juliana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación