Licenciatura en Lenguas extranjeras : [74] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 74
Issue DateTitleAuthor(s)
2022-02-10Discovering the effects of the implementation of the critical literacy practices in an efl classroom at a public institution in el Carmen de ViboralRobles-Ortiz, Nathalia; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-02-13Students’ perceptions about gamified classes in a ninth-grade at institución educativa escuela normal superior de MaríaRobles-Ortíz, Nathalia Andrea; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-10English clubs influence on students’ confidence to participate orally in their english CoursesBedoya-Bedoya, Oscar Andrés; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-13Promoting cultural awareness through the use of songs in sixth grade students in a public school from RionegroJimenez-Gomez, Isabel Cristina; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-13English curriculum for the clei program under the ser projectLedesma-García, Avelino; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-02-14Factors that affect learner’s confidence in the oral production of english of first semester students of the B.A in foreign language at the Universidad Católica de OrienteBedoya-Bedoya, Oscar Andres; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-09-24The importance of teachers and high school students’ interaction in the English classroom to enhance EFL learning in a public school in the municipality of El PeñolBedoya-Bedoya, Andrés; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-11-15Conceptions that graduate students of a degree in foreign languages have about interculturality after living an experience in a summer campMarín-Gómez, Jacqueline; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-12The invisibilization and discrimination of efl students that identify as lgbtq+ on educational contextsMurillo-Egurrola, Juan David; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-05Promoting critical interculturality in an english classroom with students from 6th grade at a public institutionRobles-Ortiz, Nathalia Andrea; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-13Teaching english under a flexible educational model: the case of el servicio educativo rural (ser) in el oriente antioqueñoMarín-Gómez, Jacqueline; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-12-13Use of online translators for written production in EslJaramillo-Giraldo, Daniel Felipe; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-07-31The importance of cultural recognition in EFL classrooms in a public secondary school of a municipality in oriente antioqueño to build intercultural competenceLedesma-García, Avelino; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-06-25Pedagogical tact in an ESL class at a private school from Rionegro, AntioquiaSierra-Montoya, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-06-16Strategies to improve 6th graders' listening comprehension in remote learning at a public institution in MarinillaSierra-Montoya, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-07-15Los seminarios como estrategia para la enseñanza del inglés en el centro educativo rural el Yolombó del municipio de SonsónBedoya-Bedoya, Óscar Andrés; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-07-14Metacognitive strategies used by foreign language program students in the english learning process as a foreign languageMarín-Gómez, Jacqueline; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-02-05Analyse des cas d'interférence de l'anglais l2 dans les exercices de production orale dans le processus d'apprentissage du français l3 chez les étudiants de la Licence en Enseignement de Langues Étrangères de l’Universidad católica de orienteJaramillo-Giraldo, Daniel Felipe; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-02-17The use of accented english recordings as a strategy to raise auditory awareness on english listening comprehension at a private universityGómez-Benavides, Carlos Marío; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-06-18Perspectives towards oral corrective feedback of students from a ba in foreign language teachingJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 74