Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 75
Issue Date | Title | Author(s) |
2021-06-13 | Teaching english pronunciation: insights from teachers' beliefs and techniques | Gómez-Benavidez, Carlos Mario; Zapata-Echeverry, Sebastián; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-02-01 | L´ouvrage pédagogique d´émile durkheim comme synthese de la tradition pedagogique francaise | Runge-Peña, Andrés Klaus; Fernández-González, Eliana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-01-28 | The promotion of cultural awareness through an english language unit design of intercultural Communicative competence for escuela nueva students | Robles-Ortiz, Nathalia Andrea; Marín-Rivera, Juan Pablo; Ospina-López, Juan Esteban; Ramírez-Monsalve, Luis Miguel; Tangarife-Monsalve, Alejandro; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-01-22 | Students’ challenges in english spoken communication on the ba in foreign languages teaching | Murillo-Egurrola, Juan David; Castaño-Castrillón, Luisa Fernanda; Marín-Arango, Carlos Alberto; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-01-28 | Design of a content unit based on ICC to promote students' cultural identity at a CLEI | Robles-Ortiz, Nathalia Andrea; Bedoya-Castrillón, Laura Cristina; Marín-Uribe, Isabella; Pérez-Bernal, Daniel Alberto; Puerta-Duque, Luisa Fernanda; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2020-11-06 | Systematization of experiences - understanding the iccp experience in summer camps | Monsalve-Marin, Albeiro; Gómez-Ramirez, Yony; Castaño-Arbelaez, Juan Esteban; Gil-Henao, Andres Felipe; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2020-02-03 | Pre-service english teachers’ activities to foster critical thinking in students of elt classes | Monsalve-Marin, Albeiro; Ciro-Martinez, Javier Santiago; Gómez-Gonzalez, Duván Adolfo; Guarin-Marin, Susana Maria; Santana-Acevedo, Luz Eliana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2020-12-12 | Pre-service efl teachers’ emotions and practicum development | Jiménez-Gómez, Isabel Cristina; Echeverri-Ocampo, Laura; González-Berrio, Valentina; Orozco-Loaiza, Andrea; Sepúlveda-Restrepo, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2020-12-12 | Factors influencing high school students' participation in an efl remote learning methodology | Bedoya-Bedoya, Oscar Andrés; Moncada-Botero, Diana; Henao-Gómez, María Alejandra; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación |
2020-11-28 | Strengthening the knowledge of local history, traditions and customs in an EFL classroom in El Carmen de Viboral | Jiménez-Gómez, Isabel Cristina; Grisales-Echeverri, Laura; Morales-Colorado, Emanuel; Ospina-Salazar, Juan Esteban; Palacio-Sánchez, Juliana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-01-20 | Pre-service teachers’ experiences using visual and audiovisual materials in efl classrooms | Marín-Gómez, Jacqueline; Yusti-Peña, Daniela; Acosta-Ayala, Maria Camila; Ceballos-Peña, Angie Ibana; López-Arbeláez, Catherine; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-01-20 | English classes as a tool to generate critical thinking | Murillo-Egurrola, Juan David; Martinez-Zuluaga, Santiago Andrés; Gil-Montoya, Santiago; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-01-20 | The elements that the teacher aligns in the adaptation and implementation of the suggested english curriculum of transition to fifth grade in an official school of the rural context in el Carmen de Viboral | García-Builes, Carlos Andrés; Gómez-Duque, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-01-19 | Learning a Foreign Language Through a Real Context Material in a Private School in Rionegro | Ledesma-García, Avelino; Vega-Echavarría, Karen; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-01-19 | Reflection article of the acculturation and linguistic awareness process of a foreign student | Murillo-Egurrola, Juan David; Galvis-Escobar, Luisa María; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-01-19 | The process of recognition of other cultures through the use of music in english from different countries in an efl class | Ledesma-García, Avelino; Sánchez-Giraldo, Vanessa Andrea; López-Buitrago, Yenny Paola |
2021-01-19 | Methodological learning strategies that were effective in their implementation at efl diploma at UCO | Gómez, Juan Carlos; Herrera-Rendón, Catherine; Quintero-Sepúlveda, Ledis Marcela; Zapata-Meneses, Valvanera; López-Durango, Sergio Andrés; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-01-19 | Pre -service and in-service english teachers in rural context: roles, challenges and, learnings | Marín-Gomez, Jacqueline; Suaza-Flórez, Ricardo; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-01-19 | Teaching practices influencing the emotions in an efl classroom | Marín-Gómez, Jacqueline; Arias-Patiño, Natalia; Otálvaro-Yepes, Jeniffer; Zuluaga-García, Katherin Yuliet; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-01-19 | Los efectos positivos de la implementación de Storytelling en las clases de ILE | Sierra-Montoya, Daniela; Salazar-Quintero, Deicy Natalia; Giraldo-Quintero, Lina María; Sepúlveda-Pérez, Maria Fernanda; Jurado-Alzate, Vanessa; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 75