Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.004 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021-01-18The use of metacognitive strategies that foster reading comprehension skills in a 10th grade Efl classroom in a public institution in Rionegro, AntioquiaGómez, Juan Carlos; Giraldo-Cardona, Pablo León; Chica-Chica, Yuber Santiago; Hernández-Gómez, Oscar Darío; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-02-05Analyse des cas d'interférence de l'anglais l2 dans les exercices de production orale dans le processus d'apprentissage du français l3 chez les étudiants de la Licence en Enseignement de Langues Étrangères de l’Universidad católica de orienteJaramillo-Giraldo, Daniel Felipe; Olarte-Fernández, Laura Alejandra; Valencia-Guzmán, Juan Camilo; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-06-18Perspectives towards oral corrective feedback of students from a ba in foreign language teachingJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Espinosa-Zuluaga, Andrés Felipe; Ortiz-García, Duván Arley; Arboleda-Soto, Juan Pablo; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19La enseñanza del idioma inglés como posibilidad de construir interculturalidadLedesma-García, Avelino; Pérez-Rivera, Jorge Leonardo; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2022-02-10Discovering the effects of the implementation of the critical literacy practices in an efl classroom at a public institution in el Carmen de ViboralRobles-Ortiz, Nathalia; Ospina-Tobon, Cristian Andres; Garcia-Vargas, Manuela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación