Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 74
Issue Date | Title | Author(s) |
2022-02-10 | Discovering the effects of the implementation of the critical literacy practices in an efl classroom at a public institution in el Carmen de Viboral | Robles-Ortiz, Nathalia; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-02-13 | Students’ perceptions about gamified classes in a ninth-grade at institución educativa escuela normal superior de María | Robles-Ortíz, Nathalia Andrea; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-12-10 | English clubs influence on students’ confidence to participate orally in their english Courses | Bedoya-Bedoya, Oscar Andrés; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-12-13 | Promoting cultural awareness through the use of songs in sixth grade students in a public school from Rionegro | Jimenez-Gomez, Isabel Cristina; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-12-13 | English curriculum for the clei program under the ser project | Ledesma-García, Avelino; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2020-02-14 | Factors that affect learner’s confidence in the oral production of english of first semester students of the B.A in foreign language at the Universidad Católica de Oriente | Bedoya-Bedoya, Oscar Andres; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2020-09-24 | The importance of teachers and high school students’ interaction in the English classroom to enhance EFL learning in a public school in the municipality of El Peñol | Bedoya-Bedoya, Andrés; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2020-11-15 | Conceptions that graduate students of a degree in foreign languages have about interculturality after living an experience in a summer camp | Marín-Gómez, Jacqueline; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-12-12 | The invisibilization and discrimination of efl students that identify as lgbtq+ on educational contexts | Murillo-Egurrola, Juan David; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-12-05 | Promoting critical interculturality in an english classroom with students from 6th grade at a public institution | Robles-Ortiz, Nathalia Andrea; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-12-13 | Teaching english under a flexible educational model: the case of el servicio educativo rural (ser) in el oriente antioqueño | Marín-Gómez, Jacqueline; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-12-13 | Use of online translators for written production in Esl | Jaramillo-Giraldo, Daniel Felipe; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-07-31 | The importance of cultural recognition in EFL classrooms in a public secondary school of a municipality in oriente antioqueño to build intercultural competence | Ledesma-García, Avelino; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-06-25 | Pedagogical tact in an ESL class at a private school from Rionegro, Antioquia | Sierra-Montoya, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-06-16 | Strategies to improve 6th graders' listening comprehension in remote learning at a public institution in Marinilla | Sierra-Montoya, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-07-15 | Los seminarios como estrategia para la enseñanza del inglés en el centro educativo rural el Yolombó del municipio de Sonsón | Bedoya-Bedoya, Óscar Andrés; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-07-14 | Metacognitive strategies used by foreign language program students in the english learning process as a foreign language | Marín-Gómez, Jacqueline; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2020-02-05 | Analyse des cas d'interférence de l'anglais l2 dans les exercices de production orale dans le processus d'apprentissage du français l3 chez les étudiants de la Licence en Enseignement de Langues Étrangères de l’Universidad católica de oriente | Jaramillo-Giraldo, Daniel Felipe; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2020-02-17 | The use of accented english recordings as a strategy to raise auditory awareness on english listening comprehension at a private university | Gómez-Benavides, Carlos Marío; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
2021-06-18 | Perspectives towards oral corrective feedback of students from a ba in foreign language teaching | Jiménez-Gómez, Isabel Cristina; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 74