Licenciatura en Lenguas extranjeras : [75] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 75
Issue DateTitleAuthor(s)
2021-06-13Teaching english pronunciation: insights from teachers' beliefs and techniquesGómez-Benavidez, Carlos Mario; Zapata-Echeverry, Sebastián; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-02-01L´ouvrage pédagogique d´émile durkheim comme synthese de la tradition pedagogique francaiseRunge-Peña, Andrés Klaus; Fernández-González, Eliana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-28The promotion of cultural awareness through an english language unit design of intercultural Communicative competence for escuela nueva studentsRobles-Ortiz, Nathalia Andrea; Marín-Rivera, Juan Pablo; Ospina-López, Juan Esteban; Ramírez-Monsalve, Luis Miguel; Tangarife-Monsalve, Alejandro; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-22Students’ challenges in english spoken communication on the ba in foreign languages teachingMurillo-Egurrola, Juan David; Castaño-Castrillón, Luisa Fernanda; Marín-Arango, Carlos Alberto; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-28Design of a content unit based on ICC to promote students' cultural identity at a CLEIRobles-Ortiz, Nathalia Andrea; Bedoya-Castrillón, Laura Cristina; Marín-Uribe, Isabella; Pérez-Bernal, Daniel Alberto; Puerta-Duque, Luisa Fernanda; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-11-06Systematization of experiences - understanding the iccp experience in summer campsMonsalve-Marin, Albeiro; Gómez-Ramirez, Yony; Castaño-Arbelaez, Juan Esteban; Gil-Henao, Andres Felipe; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-02-03Pre-service english teachers’ activities to foster critical thinking in students of elt classesMonsalve-Marin, Albeiro; Ciro-Martinez, Javier Santiago; Gómez-Gonzalez, Duván Adolfo; Guarin-Marin, Susana Maria; Santana-Acevedo, Luz Eliana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-12-12Pre-service efl teachers’ emotions and practicum developmentJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Echeverri-Ocampo, Laura; González-Berrio, Valentina; Orozco-Loaiza, Andrea; Sepúlveda-Restrepo, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2020-12-12Factors influencing high school students' participation in an efl remote learning methodologyBedoya-Bedoya, Oscar Andrés; Moncada-Botero, Diana; Henao-Gómez, María Alejandra; Universidad Católica de Oriente. Facultad de Ciencias de la Educación
2020-11-28Strengthening the knowledge of local history, traditions and customs in an EFL classroom in El Carmen de ViboralJiménez-Gómez, Isabel Cristina; Grisales-Echeverri, Laura; Morales-Colorado, Emanuel; Ospina-Salazar, Juan Esteban; Palacio-Sánchez, Juliana; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-20Pre-service teachers’ experiences using visual and audiovisual materials in efl classroomsMarín-Gómez, Jacqueline; Yusti-Peña, Daniela; Acosta-Ayala, Maria Camila; Ceballos-Peña, Angie Ibana; López-Arbeláez, Catherine; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-20English classes as a tool to generate critical thinkingMurillo-Egurrola, Juan David; Martinez-Zuluaga, Santiago Andrés; Gil-Montoya, Santiago; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-20The elements that the teacher aligns in the adaptation and implementation of the suggested english curriculum of transition to fifth grade in an official school of the rural context in el Carmen de ViboralGarcía-Builes, Carlos Andrés; Gómez-Duque, Daniela; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Learning a Foreign Language Through a Real Context Material in a Private School in RionegroLedesma-García, Avelino; Vega-Echavarría, Karen; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Reflection article of the acculturation and linguistic awareness process of a foreign studentMurillo-Egurrola, Juan David; Galvis-Escobar, Luisa María; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19The process of recognition of other cultures through the use of music in english from different countries in an efl classLedesma-García, Avelino; Sánchez-Giraldo, Vanessa Andrea; López-Buitrago, Yenny Paola
2021-01-19Methodological learning strategies that were effective in their implementation at efl diploma at UCOGómez, Juan Carlos; Herrera-Rendón, Catherine; Quintero-Sepúlveda, Ledis Marcela; Zapata-Meneses, Valvanera; López-Durango, Sergio Andrés; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Pre -service and in-service english teachers in rural context: roles, challenges and, learningsMarín-Gomez, Jacqueline; Suaza-Flórez, Ricardo; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Teaching practices influencing the emotions in an efl classroomMarín-Gómez, Jacqueline; Arias-Patiño, Natalia; Otálvaro-Yepes, Jeniffer; Zuluaga-García, Katherin Yuliet; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
2021-01-19Los efectos positivos de la implementación de Storytelling en las clases de ILESierra-Montoya, Daniela; Salazar-Quintero, Deicy Natalia; Giraldo-Quintero, Lina María; Sepúlveda-Pérez, Maria Fernanda; Jurado-Alzate, Vanessa; Universidad Católica de Oriente. Facultad de ciencias de la educación
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 75